Haberler   
  English   
  Kurdî   
  Haberler.com - آخر الأخبار
البحث في الأخبار:
  منزل 19/09/2024 18:53 
News  > 

يصعب على السامعين تصديق ما يسمعونه! قاموا ببناء مبنى سكني مكون من أربعة طوابق وقاموا بتخصيص ثلاثة طوابق منه للأبقار.

يصعب على السامعين تصديق ما يسمعونه! قاموا ببناء مبنى سكني مكون من أربعة طوابق وقاموا بتخصيص ثلاثة طوابق منه للأبقار.

17.09.2024 11:42

عاش غوكهان كارادنيز الذي يعيش في مدينة شالبازاري في محافظة طرابزون، وأنشأ مزرعة على أرض مرتفعة ووعرة ببناء مكون من أربعة طوابق. قام كارادنيز بتخصيص ثلاثة طوابق من البناء لأبقاره، واحتفظ بالطابق العلوي لنفسه.

تمام شهرهای ترابزون، شهر شالپازاری، در روستای سینلیچه زندگی می کند. گوکهان کارادنیز (30 ساله) پس از فارغ التحصیلی از رشته فنی گاز طبیعی دانشگاه به عنوان اولین فارغ التحصیل از دانشگاه، تصمیم گرفت که به جای ایجاد کسب و کار خود در خارج از شهر، به بزرگ کردن دامداری که از پدر و مادرش یاد گرفته بود، در روستای خود بپردازد. کارادنیز که به دلیل شرایط زمین مشکل در پیدا کردن مکان بود، تصمیم گرفت یک ساختمان چهار طبقه را در یک شیب ساخت کند. با شروع کار اول، کارادنیز موفق شد ساختمان چهار طبقه را بسازد، این کار باعث شد که از ساکنان محلی اطراف او ناراحت شوند، اما او بدون توجه به هیچ کس، موفق شد ساختمان چهار طبقه را بسازد.

سه طبقه ساختمان متعلق به گاوها است

ساکنان ساختمان چهار طبقه مانند یک ساختمان آپارتمانی، گاوها هستند. کارادنیز طبقه اول را برای دام های گوشتی، طبقه دوم را برای گاوهای شیری و گوساله ها و طبقه سوم را به عنوان انبار علوفه استفاده می کند. طبقه بالایی ساختمان برای خودش است و همسایگان نزدیک او عاشق حیواناتش هستند. موفقیت او در دامداری در مدت زمان کوتاه، الگویی برای مردم محلی شد و باعث شد دامداری گوسفندی و گاوی را دوباره زنده کند.

Duyanlar kulaklarına inanamıyor! 4 katlı apartman inşa edip 3 katını ineklere ayırdı

"به این دلیل به این راه پناه بردیم که بسیار می خواستیم"

گوکهان کارادنیز که ساختمان چهار طبقه ای که ساخته شده داستان جالبی دارد، می گوید که همسایگان نزدیکش حیواناتش هستند. کارادنیز می گوید: "ما با دامداری سر و کار داریم. قبلاً کسب و کار خانوادگی داشتیم که در آن زمان کوچک و به صورت سرگرمی بود. ما در سال 2017 تصمیم گرفتیم که به طور کامل وارد این کسب و کار شویم. ما در سال 2017 شروع به ساخت اینجا کردیم. در سال 2018 به آنجا نقل مکان کردیم. از آن روز تا به حال ادامه داده ایم. در واقع یک ساختمان چهار طبقه داستان جالبی دارد. به عبارت دیگر، به دلیل سختی شرایط زمین، مشکلی پیش آمد. بنابراین به این راه پناه بردیم چون بسیار می خواستیم. خوب شد. طبقه اول را برای دام های گوشتی تعیین کردیم. ما آن را برای آنها تنظیم کردیم. طبقه دوم را برای گاوهای شیری، گاوهای جوان و گوساله ها تعیین کردیم. طبقه سوم را به عنوان علوفه و غذا استفاده می کنیم. طبقه چهارم را برای خودمان تعیین کردیم. البته گذشته نشدیم. ما یک کسب و کار راه انداختیم. این هم خوب بود."

Duyanlar kulaklarına inanamıyor! 4 katlı apartman inşa edip 3 katını ineklere ayırdı

"حدود 30 دام داریم"

کارادنیز که می گوید نظرات جالبی از محیط اطراف دریافت کرده است، می گوید: "شما در آنجا چه کار می کنید؟ چون بعد از ساخت بنا، به دلیل داشتن یک منطقه گسترده، همیشه مورد توجه بود. آیا شما یک مدرسه، سالن عروسی یا ساختمان دولتی می سازید؟ ما گفتیم که یک مزرعه داریم. در واقع همه علاقه مند بودند. برخی از آنها مثلاً فکر می کردند که مزرعه می تواند ساختمان را خراب کند. در واقع ما برای آن تدابیری اتخاذ کردیم. به عبارت دیگر، ما بتن ریختیم. ارتفاعات را به طور متناسب تعیین کردیم. ما بتن را دوباره ریختیم. در حال حاضر مثلاً ستون ها و ستون های ما ساختمان سالمی ساختیم. هیچ جزئی را نادیده نگرفتیم. برای ما هزینه بر بود اما چاره ای نبود. زمین به ما اجازه داد. کسب و کار ما ظرفیت 75 است. در واقع طبیعی است اما در حال حاضر نیمی از آن پر است و نیمی خالی است. دلیل آن این است که در سال گذشته به نژاد متفاوتی رفتیم. در آن زمان فروش دام ما بود. به اندازه های مختلف رفتار کردیم. و با دام های فعلی خود ادامه می دهیم. حدود 30 دام داریم. در آینده تعداد ما دوباره افزایش خواهد یافت. در واقع دامداری سیستم پر کردن و خالی کردن دارد."

Duyanlar kulaklarına inanamıyor! 4 katlı apartman inşa edip 3 katını ineklere ayırdı

"هیچ کس نمی خواهد تولید کند"

گوکهان کارادنیز که فنی گاز طبیعی است و رشته خود را به عنوان اولین فارغ التحصیل به پایان رساند، می گوید: "حیوانات احساس متفاوتی را به انسان می دهند. چون با آنها همراه هستیم، درونی هستیم، به بوی آنها اذعان نمی کنیم. چون بوی خاصی دارند. اگر بپرسید که بوی انسان را انتخاب کنید یا بوی حیوان را، من بوی حیوان را انتخاب می کنم. من فنی گاز طبیعی 2 ساله هستم. در واقع من این رشته را به دلیل خانواده ام انتخاب کردم. وقتی وارد این صنعت شدیم، دامداری در این منطقه در حال پایان بود. به این معنی است که همه دیگر دامداری را رها می کنند چون زمین ها باریک شده است. باید کسی به منطقه روح بخشی کند. در واقع ما این کار را انجام دادیم. فکر می کنیم که چیزهای خوب و بدی را تغییر داده ایم. با پیشرفت تکنولوژی، دامداری هم شروع به کسب ابعاد خوبی کرده است. ما قصد داریم یک کسب و کار بهتر راه بیندازیم. در واقع تلاش های ما وجود دارد. ان شاء الله خواهد بود. ما قصد داریم چیزهای بهتری را برای منطقه انجام دهیم. تجارت خوب است، دامداری در واقع یک حرفه صبر است. شما باید صبر کنید. صبر کنید و برنده شوید. به عبارتی دیگر، ممکن است در یک سال به زیان بیفتید، اما در سال گذشته آن را جبران می کنید. به عبارت دیگر، ما پول درآوردیم، همچنان در حال درآمدزایی هستیم. ان شاء الله برنده خواهیم شد. چون تولید به پایان رسیده و هیچ کس نمی خواهد تولید کند. همه به سمت آماده می روند. ما به عنوان طرف تولید کننده معتقدیم که همیشه برنده خواهیم شد."

Duyanlar kulaklarına inanamıyor! 4 katlı apartman inşa edip 3 katını ineklere ayırdı

"وقتی شروع به ساخت کرد، باور نمی کردم"

امیرجان توپال (19 ساله)، برادرزاده گوکهان کارادنیز که در ساختمان چهار طبقه دامداری می کند، می گوید: "بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان، به سمت عمویم آمدم و شروع به کار در این کسب و کار کردم. به جای کار کردن 40 سال در یک کارخانه یا جای دیگری، این را انتخاب کردم. آینده را در اینجا دیدم. می خواهم اینجا را بزرگ کنم. صبح ها زود بیدار می شوم و غذای حیوانات را می دهم. تمیز می کنم. هر روزم اینطوری می گذرد. از کودکی در این کار هستم. وقتی عمویم شروع به ساخت کرد، باور نمی کردم. دیدم که بسیار پیشرفت کرده است."



 
Latest News


  • أب لثلاثة أطفال، توفي قبل بضع أمتار من منزله!
  • في كوجالي، توفي يونس كامبر البالغ من العمر 49 عامًا بعد أن صدمته سيارة أثناء محاولته عبور الطريق المقابل لمنزله، على بعد أمتار قليلة من منزله. بعد الحادث، بدأت جهود القبض على السائق الذي ترك اللوحة وهرب. وقد تم تسجيل لحظات الحادث بواسطة كاميرا مراقبة لأحد المحلات.
  • 14 minutes ago...


  • المؤتمر الصحفي: السؤال الذي أغضب بهتشلي: لا تطرحوا مثل هذه الأسئلة المنحرفة والخاطئة.
  • بعد اجتماع مجلس إدارة الحزب ومجلس الانضباط، أدلى زعيم حزب الحركة القومية دولت باهçلي بتصريحات، حيث رد على سؤال وُجه إليه حول "لقد أظهرت رد فعل قوي على الجريمة التي ارتكبت بحق نارين وسلا. في الماضي، كانت لديك دعوات لفرض عقوبة الإعدام على مثل هذه الجرائم. هل لديك فكرة عن طرح هذا الموضوع في أعمال الدستور الجديدة؟" بشكل حاد. وأعرب باهçلي عن غضبه من الصحفي، قائلاً: "لا تحاولوا خداعنا بأسئلة منحرفة وخاطئة مثل هذه".
  • 15 minutes ago...

 
 
Top News